Քո կարծիքով գործարքը հավասարապես փոխշահավե՞տ էր, թե՝ ոչ. ինչու՞:
Իմ կարծիքով այդ գործարքը ոչ շահավետ էր, քանի որ նա չեր կարողանալու այդ գործարքը միշտ պահել իր մտքում և նա կորցնելու էր և իր գրազ շահելու հատկությունը և իր ծիծաղը
- Մեղադրիր կամ արդարացրու տղային՝ պայմանագիրը ստորագրելու համար:
Ես արդարացնում եմ տղային, քանի որ նա ուզում էր լինել հարուստ և իրականացնել իր երազանքները։
- Աշխատանք բառարանով —
- քոնձրոտած-
- վարգաձի-ընթացող ձի
- մթագնել-խավարել
- կաթնահունց-խմորեղեն
- փնովել-Վատաբանել
- իսպառ-Բոլորովին
- ներբան-Ոտքի տակի մասը՝ կաշին:
- անարգել-վիրավորել
- հանդգնել-ցուցաբերել
- քմահաճույք-Մեկի կամայական ցանկությունը
- ողջամիտ-զգաստ միտք ունեցող
- յունգա-Նավի վրա ծառայող պատանի
- պարփակվել-Չորս կողմից շրջապատել
- Հարստությունը պարտավորեցնում է որոշակի քաղաքավարություն: Շատ կարևոր է մարդկանց տարածության վրա պահելը: — Ինչպե՞ս ես հասկանում այս միտքը. համաձա՞յն ես
անխտիր-Առանց խտրության, առանց ջոկողության
անկողմնապահություն-Անկողմնապահ լինելը:
զղջալ-Ափսոսալ, ցավ զգալ մի բան արած կամ չարած լինելու համար, փոշմանել
անհաճո-Ոչ հաճելի, տհաճ:
հուշիկ-հուշիկի,Հիշողություն, հուշ:
շլացնել-Արևի՝ լույսի ցոլքով աչքերը բռնել՝ շաղվացնել՝ մթեցնել:
հառաչ-Հառաչելը:
հանդգնություն-Հանդուգն լինելը, հանդուգնի հատկությունը:
- «Մայրիկ, կարծում ես, թե ես նորա համա՞ր եմ մտածում, — պատասխանում է Գևորգը, — թե ինչու՞ Գուստավի աղջիկն ինձ չէսիրում, բնա՛վ, ինձ տանջում է միայն այն բանը, թե ինչու՞ մենքաղքատ ենք, որ մի փականագործի աղջիկ ինձ վերա ծիծաղի և Սոմարյանցի ծառան այդքան կոպտությամբ գոռա ինձ վերա: Ահա այսէ ինձ սպանողը: Ես տեսնում եմ, թե արհեստավորը որքան ողորմելի մարդ է աշխարհի մեջ: Եվ եթե դուք թողնեիք ինձ գործակատարլինել…» — համաձա՞յն ես այս մտքի հետ (երկու պատասխանի դեպքում էլ հիմնավորիր): Եթե գործակատար լիներ, արդյո՞ք խնդիրներ չէր ունենա:
ես համաձայն եմ այս մտքի հետ քանի որ, երբ հարուստ ես լինում քեզ վրա չեն ծիծաղում կամ ձեռք առնում
… արհեստը ոսկի պարապմունք է. այդ պարապմունքով էլ դու մարդ կդառնաս և պատիվ կվաստակես, եթե միայն կամենաս: — Գրիր քո կարծիքը:
- Կարող ես պատմել մի դեպք, երբ քո առաջ է բացվել այնպիսի հնարավորություն, որը կյանքդ կարող է փոխել: Ինչ զգացողություններ ես ունեցել այդ պահին:
- Սոմարյանցի տանը հավաքվածներն ի՞նչ էին մտածում երգչի ու բանաստեղծի մասին: Համեմատիր մեր իրականության հետ, նշիր նմանություններ, տարբերություններ:
իմ կարծիքով բանաստեղծների որոշ մասը գրում է բանաստեղծություն, որը ապագայում դառնում է երգ:
- «Պարոննե՛ր, մեր ազգն այժմ աղքատ է մեծ մարդիկներով և դորապատճառը մենք ինքներս ենք: Որովհետև, ո՞չ թե ազգն է ամուլ, որ չէծնում այդ տեսակ մարդիկներ, այլ մենք, ազգի անդամներս ենք մեղավոր, որ նրա ծնածները չենք խնամում:» — Տաղանդավոր մարդը կարիք ունի՞ խնամքի, օգնության: Գրիր կարծիքդ այս մտքի վերաբերյալ՝ հիմնավորելով և դրական, և ժխտական պատասխանդ:
- Նա դրանով կարող կլինի վրեժխնդիր լինել թե՞Գուստավի և թե՞ նրա աղջկանից: — Արդարացի՞ վրեժ էր, և ճի՞շտ ձև էր ընտրել վրեժ լուծելու:
Իմ կարծիքով դա վրեժ չէր։
- Փորձիր գնահատական տալ Գևորգի պահվածքին՝ հրաժեշտի պահին:
Ես ել այդպես կվարվեի եթե լինեի Գևորգի դրության մեջ