հայոց լեզու

Վիպակը կարդացեք այստեղ:

 

Քո կարծիքով գործարքը հավասարապես փոխշահավե՞տ էր, թե՝ ոչ. ինչու՞:

Իմ կարծիքով այդ գործարքը ոչ շահավետ էր, քանի որ նա չեր կարողանալու այդ գործարքը միշտ պահել իր մտքում և նա կորցնելու էր և իր գրազ շահելու հատկությունը և իր ծիծաղը

  • Մեղադրիր կամ արդարացրու տղային՝ պայմանագիրը ստորագրելու համար:

Ես արդարացնում եմ տղային, քանի որ նա ուզում էր լինել հարուստ և իրականացնել իր երազանքները։

 

 

  • Աշխատանք բառարանով —
  • քոնձրոտած-
  • վարգաձի-ընթացող ձի
  • մթագնել-խավարել
  • կաթնահունց-խմորեղեն
  • փնովել-Վատաբանել
  • իսպառ-Բոլորովին
  • ներբան-Ոտքի տակի մասը՝ կաշին:
  • անարգել-վիրավորել
  • հանդգնել-ցուցաբերել
  • քմահաճույք-Մեկի կամայական ցանկությունը
  • ողջամիտ-զգաստ միտք ունեցող
  • յունգա-Նավի վրա ծառայող պատանի
  • պարփակվել-Չորս կողմից շրջապատել

 

 

 

 

  • Հարստությունը պարտավորեցնում է որոշակի քաղաքավարություն: Շատ կարևոր է մարդկանց տարածության վրա պահելը: — Ինչպե՞ս ես հասկանում այս միտքը. համաձա՞յն ես

 

 

 

 

անխտիր-Առանց խտրության, առանց ջոկողության

անկողմնապահություն-Անկողմնապահ լինելը:

զղջալ-Ափսոսալ, ցավ զգալ մի բան արած կամ չարած լինելու համար, փոշմանել

անհաճո-Ոչ հաճելի, տհաճ:

հուշիկ-հուշիկի,Հիշողություն, հուշ:

շլացնել-Արևի՝ լույսի ցոլքով աչքերը բռնել՝ շաղվացնել՝ մթեցնել: 

հառաչ-Հառաչելը:

հանդգնություն-Հանդուգն լինելը, հանդուգնի հատկությունը:

 

 

 

  • «Մայրիկկարծում եսթե ես նորա համա՞ր եմ մտածում, — պատասխանում է Գևորգը, — թե ինչու՞ Գուստավի աղջիկն ինձ չէսիրումբնա՛վինձ տանջում է միայն այն բանը, թե ինչու՞ մենքաղքատ ենք, որ մի փականագործի աղջիկ ինձ վերա ծիծաղի և Սոմարյանցի ծառան այդքան կոպտությամբ գոռա ինձ վերա: Ահա այսէ ինձ սպանողը: Ես տեսնում եմ, թե արհեստավորը որքան ողորմելի մարդ է աշխարհի մեջԵվ եթե դուք թողնեիք ինձ գործակատարլինել…» — համաձա՞յն ես այս մտքի հետ (երկու պատասխանի դեպքում էլ հիմնավորիր): Եթե գործակատար լիներ, արդյո՞ք խնդիրներ չէր ունենա:

ես համաձայն եմ այս մտքի հետ քանի որ, երբ հարուստ ես լինում քեզ վրա չեն ծիծաղում կամ ձեռք առնում

…  արհեստը ոսկի պարապմունք է. այդ պարապմունքով էլ դու մարդ կդառնաս և պատիվ կվաստակես, եթե միայն կամենաս: — Գրիր քո կարծիքը:

  • Կարող ես պատմել մի դեպք, երբ քո առաջ է բացվել այնպիսի հնարավորություն, որը կյանքդ կարող է փոխել: Ինչ զգացողություններ ես ունեցել այդ պահին:

 

  • Սոմարյանցի տանը հավաքվածներն ի՞նչ էին մտածում երգչի ու բանաստեղծի մասին: Համեմատիր մեր իրականության հետ, նշիր նմանություններ, տարբերություններ:

իմ կարծիքով բանաստեղծների որոշ մասը գրում է բանաստեղծություն, որը ապագայում դառնում է երգ:

  • «Պարոննե՛ր, մեր ազգն այժմ աղքատ է մեծ մարդիկներով և դորապատճառը մենք ինքներս ենք: Որովհետև, ո՞չ թե ազգն է ամուլ, որ չէծնում այդ տեսակ մարդիկներ, այլ մենք, ազգի անդամներս ենք մեղավոր, որ նրա ծնածները չենք խնամում:» — Տաղանդավոր մարդը կարիք ունի՞ խնամքի, օգնության: Գրիր կարծիքդ այս մտքի վերաբերյալ՝ հիմնավորելով և դրական, և ժխտական պատասխանդ:

 

 

 

  • Նա դրանով կարող կլինի վրեժխնդիր լինել թե՞Գուստավի և թե՞ նրա աղջկանից: — Արդարացի՞ վրեժ էր, և ճի՞շտ ձև էր ընտրել վրեժ լուծելու:

Իմ կարծիքով դա վրեժ չէր։

  • Փորձիր գնահատական տալ Գևորգի պահվածքին՝ հրաժեշտի պահին:

Ես ել այդպես կվարվեի եթե լինեի Գևորգի դրության մեջ

Блог на WordPress.com.

Вверх ↑